Snart så...

Jag har lite svårt för att ta mig för att göra saker märker jag. Det känns fortfarande så där halvsegt som det kan göra när man nyss har kommit hem efter att ha varit borta en längre tid, men nu är det faktiskt tre dagar sen jag kom hem från Falkenberg. Så då borde man vara full av energi och lust att hitta på saker.
Men ska försöka ändra på det ikväll, för om ett par timmar bär det iväg på förfest hos nån snubbe. Dock så tror jag inte det blir så mycket mer än förfest ikväll, haha. Det är lite segt med onsdag då alla jobbar, kan ju en annan säga om inte gör det.

Men om ett par dagar så borde allting kännas som vanligt igen, och då ska jag försöka sätta igång den här bloggen ordentligt. (Mycket och och liten verkstad tycker jag det verkar som bara om jag ska vara ärlig)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo du vet Mathem är ju ett företag baserat helt på internet. Så måste ha det igång när jag arbetar, annars blir det lite jobbigt ;)

2010-08-04 @ 21:59:46
URL: http://layyourhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0