Vårkänsla

Vi har haft underbart väder hela helgen! Det är såå härligt! Igår kändes det nästan som sommar.

Förra helgen var jag och mamma på tvåändsstickningskurs i Rättvik. Det var grymt kul och en massa härligt folk där.. En liten bild på det jag åstadkom då kommer kanske framöver, haha.

Igår så var det tjejkväll med tjejorna.. Vi tittade på SATC 2 filmen. Den var kass tyckte jag.. med vissa höjdpunkter. Nej, tacka vet jag serien. Fattar liksom inte vad som har hänt med modet i filmerna? Och inredningarna? Det ser hemskt ut tycker jag.. Det enda som fortfarande ser normalt ut är skorna. Dem skulle jag inte säga nej till.

Nu ska jag sluta svamla och gå ut på en liten promenad i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0