Seems that she disappeared without a trace



Det här med webcam-bilder är ju en ny(gammal) och spännande upptäckt för mig. Speciellt som jag oftast är för lat för att tag kort med en riktig kamera och sen lägga in dem i datorn. Då blir det inte gjort förens det har samlats en hel del bilder. Som när jag häromdagen la in kort som sträckte sig så långt tillbaka som början av sommaren.

Anyhow. Syftet med bilden ovan är att visa mina nya favoritleggings. Jag älskar numer att ha vinröda ben. A lot.

Nu ska jag åka en sväng till stan. I våran nya bil. Yes yes, äntligen är vi av med den skitiga gamla Audin. Nu har vi en ny och fin bil, som kör fort! I vårt hem så döper vi bilarna efter bokstäverna i registreringsnumret. Lite roligt blir det när den nya bilen kommer få gå under namnet URK

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0