When the rain had washed away all these scattered dreams


3 år gammal bild. Hösten när den är som bäst.

Nu börjar det bli höst på riktigt. Idag när jag och syster var ute och gick (eller powerwalkade som vi föredrar att se det, det låter lite hurtigare) så märkte vi båda två att det var betydligt mer löv på vägen än vad det var för bara fyra dagar sen. Det luktar höst och löven lyser. Härligt.

Efter 1½ timmes promenad så känns det extra bra att sitta inne och titta på en film nu, speciellt som regnet började falla rätt ordentligt kort stund efter att vi kommit hem. Det verkar som om det tänker fortsätta ett bra tag (det ska tydligen regna imorgon med).

Nej, nu ska jag ägna mig åt fyra timmar Mr. Rochester och Jane Eyre. BBC's version är nog den bästa jag sett hittills, fast jag vet inte om jag har sett så många versioner kommer jag på vid närmare eftertanke, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0