You. Know. How. It. Is.

Livet går tydligen vidare även fast jag inte skriver här






Livsstatus just nu:
Väntar svar på sista tentan. Fixar jag den är pluggandet slut för den här gången.
Börja jobba så mycket mer. Vilket nog inte kommer bli så påfrestande för psyket när jag inte har plugg som väntar när jag kommer hem.

Jaja.

Helt galet trött är jag just nu. Men sömnen blev lite bortjagad av känslor som kommer sig av boken jag precis läste slut på.
Tydligen fungerar ungdomsböcker likadant på mig nu som de gjorde när jag var yngre. Man kanske inte borde sluta läsa dem bara för att man blir äldre..

Somna lär jag ju göra till sist ändå. Erfarenheten har lärt mig att jag alltid somnar. Även om det så är i gryningen av utmattning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0