You know how the time flies

Det händer lite saker på torpet må jag lova.
Tenta förra fredagen har jag redan fått svar på sen flera dagar tillbaka. GODKÄND! Gud, vad underbart! Jag måste säga att tentor är ännu mer ångestframkallande än vad prov är. Iallafall hemmatentor där det kan komma i stort sett vad som helst eftersom man är tillåten att titta i böckerna.

Ligger efter i pluggandet gör jag också. Vi började ny kurs i veckan, barn och ungdomslitteratur. Har typ 80 sidor i faktaböcker och "Häxan och Lejonet" att läsa till på måndag. Det senare känns iallafall inte som någon betungande läsning.

Hittade en bild ifrån när jag vann ett års förbrukning av choklad. Det var helt sjukt. Fick ett till paket med lika mycket efter detta. Faktum är att det finns kvar några kakor från den leveransen. De gick ut för ett år sen minst, men det är fortfarande ätbara. Hoppas jag för jag brukar äta av dem ibland, haha.
Kanske jag borde flytta tillbaka skrivbordet sådär förresten. Nu står det mot fönstret och det börjar bli lite tråkigt. Tror nog det får bli nästa gång jag städar.

Tjillivippen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0