Äppel Päppel

Hann faktiskt med en hel del av det jag skulle idag. Det enda som inte blev gjort som jag planerat var att baka bullar, och kan inte direkt säga att det var prio ett på min liste, hehe.

Dagens höjdpunkt: Den lilla kaninen som jag såg genom fönstret på gymmet. Den skuttade runt helt nöjd och glad och åt grönt, saftigt gräs på ängen på utebadet. Väldigt nöjd med att utebadet var stängt och att den därmed hade hela stället för sig själv.

För övrigt var det exakt 2 månader sen jag var på gymmet såg jag på mitt kort. Fast det betyder ju som tur är inte att jag inte har tränat på två månader. Kanske borde börja gymma mer regelbundet. Idag vart det endast för att det pass jag egentligen skulle gå på var inställt. Och har man väl ställt in sig på att träna känner man sig ju lurad om man inte får göra det.


Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Testing

2011-10-11 @ 20:58:08
URL: http://riverbend.blogg.se/
Postat av: Andrea

NUUUUUUUU kan jag kommentera!!!!! :D

2011-10-30 @ 10:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0