River

Jag har seriösa problem med mitt bloggande. Hur gör andra människor för att hitta på saker att skriva undrar jag?
Framförallt så tycker jag det är väldigt jobbigt att det ju helt klart är roligare med inlägg med bilder. Vilket innebär att man måste ta bilder, och sen lägga in dem i datorn. Det tar sån tid.

Jaja, liten update. Klarade förra tentan! YES!
På fredag är det dock dags igen. Herremingud.

För att lägga in en bild.
River Phoenix som dog idag för 18 år sen.
Underbar skådespelare (och underbart snygg, hehe)

Kommentarer
Postat av: Andrea

känner the same, sista! det var mkt enklare förut.. back in the old days när vi var unga ;)

2011-11-10 @ 20:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0