Well, don't get lonely now



Ikväll har jag varit på kräftkalas. Jag åt en kräfta för syns skull för det här med kräftor är inte riktigt min "kopp of te" om vi säger så. Men annars var det mycket trevligt må jag säga.

Jag har även hunnit med lite post-tenta-ångest. Blir väl lätt så när man kommer och träffar alla och börjar diskutera vad man skrivit. Känns lite, eller ja, mycket, ångestfyllt när jag tänker på det men det går inte direkt att göra något åt det nu. Tentan är skriven och inlämnad så det är väl bara att hoppas att jag har tolkat uppgiften i fråga på rätt sätt. Annars är det bara att göra om och göra rätt.


En liten skönhet som var med på kalaset


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad pluggar du för något??

DU måste kommer ner till Sthlm och hälsa på snart!!! :)

2011-10-06 @ 09:10:00
URL: http://layyourhands.blogg.se/
Postat av: Anna Maja

Madde: Litteraturvetenskap :)

2011-10-07 @ 16:43:54
URL: http://riverbend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0