Frånvaro

Efter en däckad helg så hoppas jag att jag är tillbaka på banan igen, och i och med det även här. Däckandet förde iallafall lite gott med sig då jag hann sticka klart alla delar till mitt linne. Så imorgon ska det nog sträckas och sen sys ihop. Bild utlovas.

Någon som tar över däckandet här är Kida. Sen tidig förmiddag har hon legat på exakt samma plats och bara skakat. Det är alltid extra läskigt när ens hund mår dåligt för hon kan ju inte berätta vad det är som är fel! Men mamma tror att det kan vara mjölkstockning eller något, hon är skendräktig så hon producerar ju mjölk fast hon inte har några valpar. Vi hoppas på att hon ska bli bättre under natten.

Nu ska jag krypa till kojs och hålla tummarna för att jag vaknar upp till en ny och bättre vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0