Pastellgult

Mina naglar är just nu en härligt pastellgul färg. Har gått och suktat efter nagellacket i flera veckor och igår så slog jag till. Någon bild har jag tyvärr inte så ni får helt enkelt tro mig på mitt ord.

Dock skapar det ju lite problem om jag ska följa mina egna tips. Imorgon är det nämligen dags för mig och mor att åka till vår första stickkurs-mötesdag (den första träffen förra månaden blev inställd då läraren var sjuk). Och jag har inte ett enda par pastellgula stickor! Hur ska det gå?

Jag önskar innerligt att de här ska börja visa sig i våra rabatter kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Ava

Nämen, har du en ny blogg? Det hade jag ingen aning om! Kul! :)



Pastellgult lät jättefint ju, hoppas jag får se det irl snart :)

2011-02-15 @ 23:57:12
URL: http://sunfloweer.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0