Stolpar

Dagen i korta drag:

Vakna, frukost, dator.
Klä på, klä på, bädda säng m.m
Precis till att möjligtvis börja med matten.
Telefonsamtal.
Stan med Angelica
Köpa en onödig men väldigt vill-haig ögonskugga. Rabattcheck+presentkort=179kr-136kr=43kr=mycket bra
Upptäcka att en tröja jag köpte förra veckan sänkts med 150 spänn.  
Köper en till för att på något sätt jämna ut det
Äta paj på Åhlens
Hem med fokus på att äntligen plugga
Fastna vid datorn
Äta mat igen fast jag är mätt
Äntligen plugga samtidigt som jag tittar på tv-program på nätet
Åka och titta på grabbarnas innebandymatch
Sent om sider hemma, dricka te

Nu:

Stänga av datorn, gå och lägga mig.
Läsa lite, lite i Blonde, SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0